La cançó Rikiti, de Mama Dousha (nom artístic del músic, productor, cantant i locutor de ràdio barceloní Bruno de Fabriziis), s’ha convertit en el tema més buscat a Barcelona a través de l’aplicació Shazam. Aquest senzill se situa en el primer lloc després de dues setmanes al Top 10.
Rikiti és una coproducció amb Scotty DK i fusiona de manera molt original música electrònica, pop urbà i cançó d’autor. És una cançó hipnòtica i addictiva que fa setmanes que està sonant en les emissores més destacades de ràdio musica i que, amb el seu ritme i lletra enganxosos, ha captivat l’audiència catalana.
De l’èxit de ‘Rikiti’ al llançament del primer EP: “Segur que m’equivoco”
L’èxit forma part del primer EP de l’artista, titulat Segur que m’equivoco, que va ser llançat el passat 9 de novembre.
Aquest projecte inclou quatre temes que fan un viatge introspectiu de l’autor, amb lletres profundament personals i íntimes.
Les lletres de les cançons aprofundeixen en el concepte de l’amor romàntic, amb especial rellevància en el tema titulat L’amor no està de moda. A més, es destaca la temàtica de l’aprenentatge i la gestió de la vida mitjançant la comissió d’errors de manera repetida, una reflexió que s’explora en el tema Mala Manera. Finalment, Videotrucada ens transporta a l’experiència de la distància i la nostàlgia que acompanya una relació.
Un àlbum amb personalitat
L’estil musical de l’àlbum és el d’una mescla urbana amb una particular i subtil presència de guitarra espanyola en totes les cançons. Aquest EP representa la primera entrega del disc en què l’artista ha estat immers, i que presentarà en directe el pròxim 15 de desembre a la Sala Razzmatazz. La segona i darrera part d’aquest àlbum, que constituirà el segon EP, veurà la llum a començaments de l’any vinent.